Reklamácie/vrátenie tovaru

Publikované 22.06.2023

Konečne ste dostali balíček s prekvapením pre malého - rozbalíte ho a nie je taký, ako ste si mysleli. Dôvodov môže byť veľa, ale nemusíte smútiť, pretože

 

NAŠA SPOLOČNOSŤ CHCE LEN SPOKOJNÝCH ZÁKAZNÍKOV, TAKŽE MÁTE 14 DNÍ NA VRÁTENIE ALEBO 30 DNÍ NA VÝMENU POLOŽKY 
  ... ktoré začínajú plynúť nasledujúci kalendárny deň po prijatí poslednej položky vašej objednávky.

 

 

Odstúpenie od kúpnej zmluvy nám musíte zaslať písomne (môžete použiť tento formular) na e-mailovú adresu: info@toysimply.sk a musí byť doručené najneskôr v posledný deň 14-dňovej lehoty. Postačí, ak tovar pošlete bezodkladne. Samozrejme, hneď po odoslaní dostanete platbu späť, a to najneskôr do 14 dní od doručenia. 

Ak sa vám nepodarí tovar vrátiť, stále máte možnosť bezplatnej výmeny tovaru do 30 dní od doručenia. 

 

Tovar si môžete rozbaliť 
Tovar môžete rozbaliť a "používať", a pritom ho vrátiť. Výnimky zahŕňajú hygienicky balený tovar, audio a video nosiče atď. (podrobne uvedené nižšie). Pravdepodobne by ste nechceli dostať tieto položky "použité" ;)

1. Tovar môžete vrátiť "použitý", ale vráťte ho v pôvodnom stave, aby ste sa vyhli primeranému zníženiu sumy, ktorú musíte zaplatiť za náklady na vrátenie tovaru do pôvodného stavu. Stručne povedané, pošlite nám ju takú, akú by ste boli ochotní kúpiť za novú bez námietok.Nepáčilo by sa vám, keby položka prišla v roztrhanej krabici, špinavá, bez návodu alebo by vykazovala iné známky používania alebo poškodenia.

2.  Tovar nemusí byť vrátený v pôvodnom obale, napriek tomu by sme uprednostnili, keby ste ho poslali späť v pôvodnom obale vrátane výplne. Aj keď obal nie je predmetom kúpy, máme nárok na náhradu skutočných nákladov, ktoré nám vznikli v súvislosti s uvedením tovaru do pôvodného stavu, aby bol opäť predajný.Náklady na uvedenie do pôvodného stavu posudzujeme individuálne a ako také vám môžu byť účtované a pripočítané k sume vrátenia. 

Upozorňujeme, že v oboch prípadoch máme nárok na náhradu nákladov na uvedenie tovaru do pôvodného stavu. Tieto náklady môžu teoreticky dosiahnuť plnú cenu tovaru. Čím kompletnejší tovar vrátite, tým menšiu škodu nám spôsobíte a tým väčšia je "šanca", že vám bude vrátená celá kúpna cena. Nezabudnite, že tovar musíme ďalej predať.

 

 

Náklady na vrátenie tovaru hradíte vy, od nás dostanete tieto platby ...
   
Finančné prostriedky vám vrátime do 10 kalendárnych dní od prijatia vráteného tovaru, ale snažíme sa vrátiť peniaze čo najskôr :)
Preto vám bude vrátená cena tovaru a náklady na dopravu, ak ste ich zaplatili. Ak ste od nás mali dopravu zadarmo, máte dopravu zadarmo.
Cena prepravného (náklady na doručenie tovaru) bude vrátená v súlade s najlacnejším spôsobom doručenia, ktorý nám ponúkol dopravca (aj keď ste si zvolili iný ako najlacnejší spôsob).
Poplatok za formu platby (napr. dobierka) sa nevracia, išlo o vami zvolený spôsob platby s príplatkom. Ponúkame aj formu platby bez príplatku.

kam a ako poslať

Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil, t. j. najlepšie v krabici s dostatočným polstrovaním, ideálne v obale, v ktorom sme vám ho poslali. Ak budete baliť do obálky alebo fólie, zvážte, či je tento obal primeraný povahe predmetu a jeho výrobnému baleniu.  Balík poistite na jeho hodnotu, priložte k nemu formulár na vrátenie alebo výmenu tovaru a kópiu dokladu o kúpe (nájdete ho ako prílohu v našom e-maile o zásielke). Ak nechcete použiť formulár, požiadame vás, aby ste nám poslali kópiu dokladu, na ktorého zadnej strane uvediete žiadosť o odstúpenie od zmluvy alebo výmenu tovaru, zoznam príslušného tovaru, číslo účtu, na ktorý sa má suma vrátiť alebo tovar vymeniť, a podpíšete sa. 

 Ak si tovar posielate sami, tak len ako balík bez dobierky na adresu toySimply s.r.o., Pomezí 300, 569 71 Pomezí, Česká republika.

Ak však vyplníte formulár a odošlete ho na adresu info@toysimply.sk so žiadosťou o vyzdvihnutie balíka, všetko zariadime a vám zostane dostatok zabaleného tovaru, ako je uvedené vyššie.

 

formular NA VRÁTENIE ALEBO VÝMENU TOVARU

 

 

Aký tovar sa vôbec nedá vrátiť?
Vrátiť nie je možné okrem iného tovar, ktorý bol upravený podľa želania kupujúceho spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, z kúpnej zmluvy na dodanie tovaru podliehajúceho rýchlej skaze, ako aj tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, z kúpnej zmluvy na dodanie tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nemožno vrátiť, a z kúpnej zmluvy na dodanie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak spotrebiteľ porušil ich pôvodný obal. Celý text nájdete nižšie:
Spotrebiteľ najmä nemôže zo zákona odstúpiť od zmluvy:

poskytnutie služieb, ak boli poskytnuté s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy informoval spotrebiteľa, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy
dodávka tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávislých od vôle podnikateľa a ktoré môžu nastať počas lehoty na odstúpenie od zmluvy
dodávka alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané po uplynutí tridsiatich dní a ktorých cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávisle od vôle podnikateľa
dodanie tovaru, ktorý bol prispôsobený želaniam spotrebiteľa alebo jeho osobe
dodanie tovaru podliehajúceho skaze a tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom
opravy alebo údržbu vykonanú na mieste určenom spotrebiteľom na jeho žiadosť; to však neplatí v prípade následných opráv iných ako požadovaných alebo dodania náhradných dielov iných ako požadovaných
dodanie tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a ktorý z hygienických dôvodov nemožno vrátiť
dodanie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak bol poškodený pôvodný obal
dodávanie novín, periodík alebo časopisov
ubytovanie, dopravu, stravovanie alebo voľnočasové aktivity, ak obchodník tieto služby poskytne v stanovenej lehote
uzavreté na základe verejnej dražby podľa zákona upravujúceho verejné dražby alebo
dodanie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol dodaný na hmotnom nosiči a nebol dodaný s predchádzajúcim výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a podnikateľ pred uzavretím zmluvy informoval spotrebiteľa, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy.
Výnimkou sú prípady, keď je odstúpenie výslovne stanovené

 

VŠE DLE JEDNOTLIVÝCH § NALEZNETE V ZMLUVNÉ PODMIENKY

 


Prílohy